2014. ОД А ДО Ш

АПРИЛ- најлепши месец у години јер сам прославила рођендан, жива била!

БЛОГ- направила блог, упознала много паметних, талентованих и добрих људи на групи „Блогери” и  добила пуно похвала за писање чланака

ВЕНЧАЊА – била на две велике и дивне свадбе, а надам се да ћу тако и даље наставити

ГРУПА- уживала у креирању групе „Све лепоте природе” и трагању за најлепшим фотографијама најскривенијих ћошкова наше планете

ДУНАВ – провела много лепих летњих дана на обали најплавље реке на свету

ЂАЦИ – остварила велики успех са својим ученицима, који су остварили своје снове и уписали школе које су желели

ЕКИПА – прави пријатељи су и даље овде, уз мене

ЖИВЦИ – и ове године остали цели, упркос напорима неких да се покидају

ЗАГРЉАЈ – најлепши, најтоплији, најсигурнији тренутак дана

ИНСПИРАЦИЈА –  не само да ме служила, хвала Богу, него је умела и да надође као плима

ЈА – коначно научила да постанем себи бр. 1

КУМА – добила још једну, захваљујући којој сам добила и најлепше кумче на свету

ЛЕКТОР – почела да радим и заљубила се у свој посао

ЉУБАВ – кад је нема, нема ни мене

МУЖ – увек ту, а ни не би могло другачије

НАГРАДА – било их је колико и успеха

ЊУШКАЊЕ – разјурила све који су забадали нос у мој живот

ОДАНОСТ – оно што највише ценим и због чега сам у стању да некоме све дам

ПОЉУБАЦ – врхунац нежности, никад доста

РАСТОЈАЊЕ – и кад нисам са људима које волим, не постоји растојање које може да нас удаљи

СНОВИ – остварила неке, а неке и понела са собом да још мало порадим на њима

ТАЈНЕ – свима који су сумњали, доказала да умем да их чувам

ЋУТАЊЕ – научила да ћутим кад треба јер је то најбољи начин да оствариш оно што си замислио

УМНОЖАВАЊЕ – умножавала осмехе, лепе речи и срећне тренутке, са парама ми још тешко иде

ФЕЈСБУК – место на коме сам виђала све оне који су далеко, смејала се духовитим постовима и туговала над потресним судбинама

ХАЉИНЕ – купила неколико летњих и пала у екстазу током шопинга, одличан осећај

ЦИЉ –  чак и кад су деловали далеки, успевала сам да их остварим

ЧАСОВИ – најлепши дани у години, у којима кад поклониш своју енергију, осећаш енергију која ти се враћа

ЏОКЕР – неколико пута га извлачила из рукава

ШТА ДРУГО РЕЋИ НА КРАЈУ: ДОБРИ ЉУДИ, СРЕЋНА ВАМ ОВА НОВА 2015. ГОДИНА!!!

7 thoughts on “2014. ОД А ДО Ш

Leave a comment