TAG : Izazovi radost

smil

Pre nekoliko dana moja draga blogerka Nevena Milošević me je tagovala na svom blogu Classic and Romantic kako bih nastavila izazov radosti.

Čim sam pronašla malo vremena, prihvatila sam njen zadatak i odgovorila na deset pitanja koja spadaju u ovu igru. Nadam se da će vam se dopasti i da ćete i sami poželeti da učestvujete u njoj jer, priznaćete, radost je nešto što nam je uvek potrebno, i kad smo tužni, radi ravnoteže, i kad smo srećni, da je potvrdimo i još malo više uživamo u njoj.

Ovo su moji odgovori, a krenite za mnom i vi!

 

1.Način da samoj sebi instant popravim raspoloženje…

Ponekad naiđe neki dan kada mi nije sve po volji, najblaže rečeno. Ponekad pustim da me i takva osećanja obuzmu, smatram da ništa ne treba potiskivati u sebe već pustiti da sve što nas muči izbije na površinu. Ali kad to već počne da mi smeta, jer prosto mi priroda nije takva da mogu dugo da se utapam u tugu, posegnem za „instant podizanjem raspoloženja“. Obično izaberem neku življu pesmu, neku koja te tera da igraš, pa me ponese, izđuskam se i pevam na dezodorans umesto mikrofona i sve nekako bude lakše, kao da sam neki teret zbacila sa sebe.

smil dance

izvor: pixabay.com

2.Moji mali trikovi da drugima izmamim osmeh na lice…

Mnogo volim da vidim osmeh na nečijem licu, a pogotovo kada meni pođe za rukom da ga izmamim. Kada prijatelji imaju neki problem, volim da ih saslušam i da zajedničkim snagama pokušamo sve da rešimo. Obično se posle toga opuste i osmeh nekako prirodno dođe. Kad nema problema, volim da im na svoj način pričam neke dogodovštine iz svoje svakodnevice. To ih obično nasmeje, kažu da umem da budem duhovita.

smiley-1691280_960_720

izvor: pixabay.com

3.Rođendanski poklon koji me je oduševio…

Moram da priznam da se lomim između dva. Prvi bi bio zlatna narukvica koju sam na svoj rođendan i ujedno prvu godišnjicu veze (jer smo poslednju turu zabavljanja započeli tik posle žurke za jedan moj rođendan) dobila od svog tadašnjeg dečka, a sadašnjeg supruga. Možda baš zato što je imala dvostruko značenje.

Drugi poklon je bila kornjača Zlata koju sam dobila od komšija kao rođendanski poklon i znak zahvalnosti jer sam im, dok su bili na letovanju, čuvala i hranila njihovu kornjaču Koju. Zlati sam obezbedila akvarijum sa malim ostrvom sa palmom, ali nije poživela više od godinu dana jer sam je hranila hladnim komadićima mesa i često provetravala sobu. Rekoše mi veterinari da je zbog mene navukla bronhitis, pa sam ridala celu nedelju dana.

smil turtle

izvor: pixabay.com

4.Moje srećno mesto je…

Moja kućica – moja slobodica. Šta god da se desi, i lepo i ružno, ja se izradujem ili odbolujem u ćošku svoje ugaone garniture pod belim ćebencetom sa crvenim pahuljama. I nema te sile koja može da me ispomera u mom ušuškanom malom raju.

smil susk

5.Ovaj svet bi bio radosniji kada bi bilo manje/više…

Ljudi koji umeju i žele da se raduju. Ponekad mislim da su ljudi zaboravili da budu srećni. Ophrvani svojim problemima, u večitoj jurnjavi da obezbede sopstvenu egzistenciju, zaboravljaju da ukradu parče dana za sebe i uživaju u onome što vole i što ih raduje. Kada bi svako od nas ponovo naučio da budi sreću u sebi, i ovaj svet bi bilo mnogo lepše mesto za život.

6.Pesma koja mi izaziva radost…

Đorđe Balašević Devojka sa čardaš nogama, tera me da igram, iako čardaš baš i ne umem

Survivor Eye of the Tiger, muzika iz filma „Roki III“, volim je jer me tera napred, kao i Rokija kad pobeđuje i nepobedivo 🙂

7.Stvar/pojava koja me raduje, a ne biste očekivali da je tako…

Oluja. Obožavam da gledam kako seva i slušam kako se nebom prolamaju gromovi. I kad se kiša izlije pa se ništa ne vidi od te hladne nebeske zavese. Uzavri mi krv, a sa stišavanjem dolazi i moje smirenje.

smil storm

foto Jelena Dilber

8.Poslednji put kada me je neko obradovao bilo je…

Pre par meseci kada sam dobila posao lektora u izdavačkoj kući. Konačno sam osetila da radim ono što zaslužujem.

9.Na internetu me najviše raduje…

Što sam pronašla po svetu rasute drugare iz detinjstva, koje sam mislila da više nikad neću videti. Što sam među blogerkama i blogerima pronašla prave i iskrene prijatelje i shvatila da sam ih ceo život tražila.

10.Najradosniji trenutak u ovoj godini…

Svaki u kom osetim kako me ljubav preplavljuje, a nadam se da će ih biti još mnogo, mnogo…

smil love

izvor: pixabay.com

 

 

 

 

9 thoughts on “TAG : Izazovi radost

  1. Žao mi je Zlate ali inače prejak poklon i maštovit. Drugo, drago mi je što si dobila posao koji zaslužuješ i meni se čini da je to odlično radno mjesto za tebe. Jedino me začudilo što voliš oluju jer je ja mrzim i stvara mi nervozu. Sve ostalo mi se dopada. 😊❤

    Liked by 2 people

Leave a Reply

