Sjajne žene, blogerke i umetnice

dusanovacki-cvetMožda je nekome privukla pažnju poneka slika koja se od sinoć vrti po Fejsbuku. Volela bih da jeste. Ali ne zbog drugog nego da bih zahvaljujući nekoj od njih podelila sa vama jedan utisak, koji je zbrisao sve ostale u nedelji za nama.

Ako ste ih videli, reći ću vam šta je na njima. Ućiniće vam se jednostavno ako kažem: grupa nasmejanih i veselih žena. A mnogo je više od toga. Neke od njih su blogerke, neke odistinske umetnice, ali svima im je zajedničko jedno: deo su jedne velike, kako ja to volim da kažem, blogerske porodice.

Ako poželite i vi da podelite sa nama neke nove večeri, nećete se pokajati, sasvim sam sigurna. Upoznaćete svaku od nas i verujte da ćete se odmah osetiti kao svoj na svome, kao neko ko tu već odavno pripada. I svaka će vam prići srdačno, ponuditi iskren osmeh i poziv da budete deo naše priče.

I vi ćete to odmah i postati. I ako ste i sami dosegli slavu pa želite da sa nama podelite svoje uspehe. I ako ste nakratko izgubili nit u svojim maštarijama, mi smo tu da vam pomognemo da ih opet čarobno zapletete. I ako ste na samom početku i traganju za svojim najskivenijim rečima, koje tek čekaju da se odlepe od duše i ugledaju svetlost dana, mi smo tu da vam damo vetar u leđa.

Tada ćete upoznati vedre, nasmejane žene, koje pitaju malo, a hoće da ponude i daju mnogo, da poguraju kad stane, ohrabre kad se klone, povežu, osmisle i kažu toplu reč podrške.

Verujte mi na reč. A znate kako znam? Jer sam i ja bila jedna od vas. Došla sam među njih i osetila takvu toplinu kakvu dugo nisam, videla sam nasmejane oči kakve sam mislila da više ne postoje, sreću i spokoj, koji su tako dragoceni u ovim neobičnim vremenima. I otkrila sam zašto je to tako: zato što ove žene rade ono što vole, ostvarene u svojim izmaštanim svetovima stvaraju od reči, drveta, tkanine ili boje čaroliju koja im životu daje novi smisao. A kad imate razdragane i ispunjene žene, onda ste pronašli retku i dragocenu stvar.

Ja sam izabrala da budem jedna od njih i otada i ja nosim osmeh u očima. Dođite i vi. Videćete, sjajno je!

 

 

 

8 thoughts on “Sjajne žene, blogerke i umetnice

  1. Hvala na pozivu, oberucke prihvatam! 🙂 I ja sam u neku ruku rukotvorac, mada se rezultat moga rada ne vidi, ali se, kazu moji pacijenti,itekako oseca. Obozavam svoj posao i volim drustvo, narocito ako je ovako pozitivno i veselo. Spremna sam i da zaigram, ako je potrebno hahah

    Liked by 1 person

Leave a Reply

