Ubitačni šarm i prokleti déjà vu

femme_fatale_by_faye3d

izvor: faye3d.deviantart.com

Prošle nedelje desi mi se ista stvar koja mi se dešava godinama unazad. I nakalemi se na još jednu koju doživeh pre desetak dana. Rekli bi neki da mi se svašta u životu zbiva. Al’ je zapravo sve isto, samo se vrti u krug.

Da počnem od početka. Redom. Prvo mi se desilo da sam na fejsu zbog svojih natpisa i komentara na slikama sa jednog velikog i lepog viđanja danima bila čerečena po nekim tamo blogovima, statusima i komentarima napisanim u raznim fazama delirijuma. Rekao bi čovek naučiću nešto iz toga, makar bar to da iako ja mislim, a grešim, da sam totalno nezanimljiva širem auditorijumu, oni me ipak nekako ukebaju i isprate moje aktivnosti.

I tako, bezbrižna i neopterećena pomnim pogledima drugih, uputim se na još jedno veliko i lepo viđanje sa drugarima iz osnovne škole. I bude mi mnogo lepo, smejasmo se i vrištasmo do zore. A organizovali se na dan praznika, ujutru se ne radi, pa se raspištoljili i zaboravili na vreme. Tako nekako, maltene se vratismo u neke tamo loše devedesete, ali nama lepe, najlepše.

Viđanje nam ne pokvari ni drugar koga sam poslednji put videla odvaljenog od alkohola na maturskoj večeri. Kao dokaz da za neke vreme kao da je stalo, isti lik je te večeri već podgašen došao, ali zoru smo dočekali sa njim treštenim pijanim toliko da smo ga zajedničkim snagama razvlačili po stepenicama i ulici, spakovali naglavačke u kola i odveli kući. Naprotiv, nije to bilo ništa toliko strašno pogotovo jer je pola noći pevao, igrao i izražajno imitirao Zvonka Bogdana, zbog čega smo se mi ostali valjali od smeha.

Zapitao bi neko kakav tu onda problem može da se stvori. E, pa može, isto kao što od svakog velikog i lepog viđanja uvek neko treći može da napravi problem, pogotovo ako se baš trudi i upinje da ga nađe.

I kao što za ono prethodno viđanje i svoj jezik lajavog krelca dobih preko nosa, tako ispade i ovaj put. A lepo sam rekla da ću sebi prebiti prstiće da ne kucam svašta. Napisah komentar „unbelievable night“, za retke neupućene „neverovatna ili noć za ne poverovati“ jer ko je bio i gledao splet imitacija, suza prolivenih nad uspomenama na školske dane i valjanja po patosu, zaista bi mogao da se u tom opisu nađe.

Ali, društvene mreže su čudo. Još kad se pomešaju sa kompleksima, nesigurnošću i prikrivenim strahovima, ispadne čudo. A Jelenče, po običaju, uvek krivo. Elem, to što je za mene bilo  „unbelievable“, nije bilo i za druge. Dve žene od četiri drugara prisutnih na toj večeri nisu mogle da poveruju da se do ranih jutarnjih sati može samo pričati i smejati pa su ovaj moj komentar shvatile i u istom pravcu optužile svoje muževe da je jedino nadnaravno te noći bio razuzdani seks koji sam JA imala sa njima!

E sad, nije mi to prvi put. Ne taj razuzdani seks, nego ta burna alergijska reakcija na moju malenkost od strane lepših polovina mojih drugara. Ono što jedino nije smešno je što se priča tu obavezno i završava i ja se uvek, ne svojom voljom, tada zauvek opraštam od svojih drugova. A zašto do nje dolazi, ni do danas nikako da uspevam da odgonetnem.

A nije da nisam probala. Jednog od njih dvojice zapitala sam otkud taj sumanuti zaplet. Uz zbunjeno sleganje ramenima i umor u glasu, jer dok sam ja pre podne nakon te noći iskoristila za spavanje, oni su ga proveli u pravdanju i klečanju na kukuruzu, proceđeno mi je da je jednu od dve uzorne žene, majke, kraljice uznemirila neka moja slika na motoru.

Oh, zar opet?! Opet taj kamen spoticanja, napravljen i okačen na moj profil pre ravno četiri godine, ali i dalje podjednako kontroverzan. Slika snimljena za moj rođendan, od strane moje kume, u napadima smeha i slavlja. Al’ prati me kao senka. Što od muškaraca, koji je većinom obožavaju, što od žena, koje se od nje u većini slučajeva pečatiraju.

E sad, zašto se to meni stalno događa, nemam pojma. Da li je u pitanju taj moj ubitačni šarm koji vide samo poštene i nadasve promućurne ženice ili samo splet neobičnih okolnosti koje mi tovare taj stalni i prokleti déjà vu, ne znam. Ali, ne brinite, nisam još pala u iskušenje da, kao neki željni pažnje i utehe, pretim da ću da  brišem slike, gasim profil, ukidam blog. Ma jok. Neću čak ni da zauzdam jezik pa da umesto reči koristim emotikone, poput nekada „Tik – taka“ kada se tekst dopunjavao sličicama. Ma, ne pada mi na pamet. I Dženifer Lopez ima i obožavatelje i hejtere, pa mogu i ja. Pa valjda sam neki VIP, bogati?

I za kraj, da ne lutate i ne tražite tu čuvenu sliku na motoru. Evo vam je. I dobro obratite pažnju: na njoj izazivački privlačim isključivo oženjene ili na bilo koji način zauzete muškarce, sa posebnim osvrtom na očeve bar jednog maloletnog deteta. Pa kad ih namamim i zavedem, tako brljive i neiskusne, minimum dvojicu stavim na motor i odvezem na planinu, na ivicu provalije. Tamo sa njima upražnjavam neizrecivo strastven i perverzan seks, a ko ne izdrži, gurnem ga sa litice. Doduše, i inače ih gurnem na kraju jer mi, kao i svakoj pravoj bogomoljki, više i nisu potrebni. Tako urnišem tuđe brakove i od poštenih ženica stvaram samohrane majke. A svoj brak, naravno, pažljivo čuvam.

Pa eto, nemoj posle da bude da vas nisam upozorila na svoj ubitačni šarm i dugu jezičinu. Pa vi vidite. A za svaki novi déjà vu ne brinem, stoički ću da ga podnesem.Važno je da sam ja živa i zdrava, bar zbog tih tuđih obezglavljenih muževa.

fem

foto Sirena

 

8 thoughts on “Ubitačni šarm i prokleti déjà vu

  1. O, Jelenče, ako si zaboravila, da te podsetim od onomad – da te obožavam.Ne samo zato što si vip, nego bre i inače – ako me ti ne nasmeješ, niko neće.
    Nego, oštri si t kameru, a mož povedeš i kumu, vidim vrlo lepo slika, sledeći vipivci su kolko u neđelju.
    I da – jedna reč za sve ovo je – nesigurnost. A druga reč – zavist. I treća, zloba. Četvrta, pakost.
    i tako dalje i tako šire

    Liked by 1 person

Leave a Reply

