Mali materijalista u velikoj nagradnoj igri

mali

Sigurno mislite da ću podvriskivati što sam prošlog četvrtka odabrana da svojim tekstom učestvujem u nagradnom konkursu Lole. Neću.

Pisaću o mejlu koji sam dobila tog četvrtka pre podne. Bilo je to pisamce koje mi je poslala urednica magazina Lola. I u njemu reči koje su zasenile informaciju da sam izabrana. Toliko pohvala za stil i priče dalo mi je nadu da bi od mog pisanja možda nešto ipak moglo da bude. Da nije samo piskaranje za svoju dušu.

Pisaću o prijateljima koji su se okupili oko mene da me podrže. Onima od kojih sam to očekivala i za koje bih uradila isto. Ali i onima koji su me veoma prijatno iznenadili i obradovali time što su se slomili da dele i pohvale moj putopis. Nema šta, bez prijatelja ionako ništa nema smisla. Ni život, pa očigledno ni učešće u nagradnom konkursu.

Pisaću o ponosu koji me je baš grejao dok sam čitala gomile poruka nepoznatih ljudi koje je moja priča o Vidu dotakla. Kao što rekoh jednom: što me manje poznaju, sve me više čitaju i vole. Ima tu nešto. Mora da sam jedna od onih koje je lakše voleti i podržavati izdaleka.

Pisaću o tome da mi sreću nije pomutilo ni to što su me neki upadljivo bojkotovali, a neki čak i pljuvali. Na temu mog materijalizma i sklonosti ka interesu. Sve to jer se borim da osvojim nešto u nagradnom konkursu. Ču’š drskosti! Izgleda da sam pogrešno vaspitavana u kući u kojoj se vazda igrao loto i sportska prognoza. Za pare, ne za kutiju dureks kondoma. Baš onako materijalistički. Fuj!

Pisaću vam o tome i šta sam iz tog adrenalinskog dana naučila.

Prvo, da ne postoji ništa lepše nego kad otkriješ koliko vrediš.

Drugo, da izgleda ipak umem da „ubodem“ i pronađem dobre i kvalitetne ljude za prijatelje, iako imam još mnogo da učim.

I treće, da sam konačno naučila da ne plačem u kupatilu kad se neko prema meni ponaša kako ne zaslužujem. Valjda zato što sam napokon shvatila da takvim svojim ponašanjem više govore o sebi nego o meni. Što bi rekao naš narod: „Sitne duše, sitna zadovoljstva“.

I da rezimiram. Tog četvrtka bila sam toliko euforična da nisam imala pojma ni šta radim ni kako se ponašam. Toliko da mi je muž pripretio da će me politi kofom vode kao Đuzu Stojiljkovića u seriji „Više od igre“ kad navija za Becića i na nebu mu se u vidu ptice priviđa tetka Pola.

I za kraj, otkriću vam tajnu. Verovali ili ne, nije mi važno mesto na tabeli nagradnog konkursa. Dobro, lažem. Važno mi je samo da ne budem poslednja. Zato grabim i rukama i nogama da se ne izblamiram jer prvo mesto sa nekoliko desetina hiljada pregleda ionako ne mogu da do’vatim sve i da svakom stanovniku svog kraja nabavim kompjuter i Fejsbuk profil.

Eto. Al’ glasajte vi i dalje. Ko zna, možda se ipak rascvetam u nekog malog zlog materijalistu. Jer nikad se ne zna…

8 thoughts on “Mali materijalista u velikoj nagradnoj igri

  1. Nema nita loše u tome da čovek voli novac. Loše je kad zbog nivca izgubi dušu, a što se tebi neće desiti ni u snovima. Ili ja nisam sa ove planete pa ne poznajem ljude 😉 Uživaj ti u svojoj nadi i želji da pobediš, a ako se to i desi, biće sasvim zasluženo. Ove, o kojima si pisala, neka njih, nek se grizu kad neće da rastu i kad gaje u sebi zlobu, umesto empatije 🙂

    Liked by 1 person

  2. Malo nisam u toku jer nemam puno vremena za internet akcije, ali odoh na tu Lolu da glasam 😉 ( valjda se to tamo radi…) Želim ti puuuno sreće. Držim ti i ja palčeve iz sve snage 😀

    Like

Leave a Reply

