Automehaničarka

automehanicarkaVraćam se jedne večeri kući iz grada. Kad na raskrsnici blizu moje brdovite ulice ču se jedan krndžavi automobil kako drnda nizbrdo. Kad mi uđe u vidokrug, odjednom nešto u njemu puče, on poče da se zanosi i krivuda, udari jedno pa još jedno parkirano vozilo, krenu da varniči i za sobom ostavlja sopstvene delove.

Iako su sekunde u pitanju, nagon za opstankom me natera da se sklonim iza drugih automobila u panici da ovaj ne eksplodira pa da ne završim na plastičnoj hirurgiji ni kriva ni dužna. Kad se zaustavi par stotina metara dalje, svi izađosmo iz svojih skloništa. Vidim, bilo nas je više skrivača. Ako ne računamo bračni par koji je sedeo u jednom od udarenih kola, i koji je bio zreo za psihijatriju.

Dođem posle toga kući i sva usplahirena ispričam mužu šta se dogodilo. On se zainteresova i poče da mi postavlja hiladu pitanja: koji je tip automobila u pitanju, da li je stariji ili noviji model, u kom delu mu je nešto puklo, koji delovi su mu otpali, koje su marke automobili koje je udario???

Ja uredno počeh da odgovaram: stariji model, mislim da je opel askona, puklo negde pozadi, videla sam da mu je otpao auspuh sa sve loncem i branik, udario je fijat punto i malog mercedesa.

Sutradan kad je muž krenuo na posao, prošao je istim putem i sve proverio. Ispostavilo se da je moj izveštaj bio zadivljujuće tačan. Pohvalio me je.

Zato sad mislim: ako mi propadne karijera lektorke i blogerke, pa ja ću biti automehaničarka. Em se sve više voze krševi po ulicama, em ja raspoznajem gradivo, em su dobre pare.

Rada se ne bojim, a i mogu da sredim da mi ne budu prljave ruke: nosiću hirurške rukavice kad već automobilu seciram dušu…

One thought on “Automehaničarka

Leave a Reply

