Šta mi se sluša ovih dana

music-581732_960_720Još jedan zadatak u nizu. I svaki lepši od onog prethodnog.

Možemo li živeti bez muzike? Mislim da možemo, ali bi bez nje život bio prazan. Kad sam tužna ili oko nečega nesigurna, prepustim se toplim tonovima i odmah mi bude lakše i tačno znam šta hoću od života.

Ponekad mi prija nešto sporo, ponekad nešto da me pokrene i otera do cilja.

Evo šta slušam ovih dana, a želim i vama da uživate u muzici i osetite svu njenu čar!

PLEJLISTA

  1. Laura Pausini, Strani amori 
  2. Roxette, Listen to your heart
  3. Rihanna, Shine bright like a diamond
  4. ABBA, The winner takes it all
  5. George Michael, Careless whisper
  6. Bonnie Tyler, I need a hero
  7. Katy Perry, Firework
  8. Bryan Adams, Everything I do
  9.  Europe, The final countdown
  10. Robbie Williams, Feelfeel-robbie-williams-1-920x625

 

  1. Đorđe Balašević, Tu noć kad sam preplivao Dunav
  2. Crvena jabuka, Ti znaš
  3. Oliver Dragojević, Cesarica
  4. Nina Badrić, Čarobno jutro
  5. Neverne bebe, Tu kraj nas
  6. Bijelo dugme, Požurite, konji moji
  7. Bajaga, Otkada tebe volim
  8. Legende, Moja si
  9. Dino Merlin, Kad si rekla da me voliš
  10. Toni Cetinski, Umirem sto puta dnevnoneverne

 

Napravite i vi svoju plejlistu! 🙂

7 thoughts on “Šta mi se sluša ovih dana

  1. Iskreno, plašim se, jer je moja plejlista mešavina svega, i to bukvalno. 😀 P.s preporučujem ti da poslušaš (ako već nisi) Rihannin novi album (na Deezeru) moram da kažem da je najbolji do sada, zapravo jedini album koji stvarno nešto vredi (moje mišljenje). Neke pesme su totalno van njenog “stila” na koji smo do sada navikli.

    Liked by 1 person

  2. Jelena, vidi se da si pripadnica mlađe generacije. Budući da sam rođen u prvoj polovini 50-ih ne čudi da volim “stare hitove”. Na primjer, Nana Mouskouri, Connie Francis, Peggy Lee, Brenda Lee su mi, između ostalih, omiljene pjevačice.

    The Everly Brothers, The Troggs, Black Sabbath, The Byrds itd. su mi omiljene grupe. Nekada su žarili i palili svjetskim top-listama, a danas su skoro nepoznati. Eto, malo duži komentar, nadam se zanimljiv.

    Pozdrav

    Liked by 1 person

Leave a Reply

