Čitajte ih, ljudi

 

pants-1255847_960_720Vidim ovih dana dobru ideju mojih prijateljica blogerki: upućuju na tekstove koji su ostavili utisak na njih, pa rekoh – kud svi Turci, tu i mali Mujo.

Ako me čitate, znate kojim stilom pišem, pa mi se zato dopadaju i tekstovi za koje se, pomalo uobraženo, usuđujem da pomislim da su slični mojima – duhoviti, pa i sa dozom ironije i cinizma, tek da se napravi ravnoteža, a koje valjda najbolje razumem. Oni koji kritikuju, ali nose i nadu.

Zato sam odabrala tri teksta koja su mi se u poslednje vreme veoma dopala. Ove blogere inače volim da čitam, a nisu baš svi zastupljeni na grupama koje posećujem, pa je možda vreme da ih i vi upoznate.

 

Danijel Mihić je banjalučki bloger, a njegov blog je dacomh.wordpress.com. Ne znam da li više volim njegove tekstove iz rubrike Sirotinjska galerija, u kojoj ukratko prikazuje svetski poznate slikare i njihove najčuvenije slike ili kad piše teme iz života. Jedna od njegovih najboljih priča je Kako preživјeti krah duge veze. Ako mislite da znate šta će pisati, grešite. Očekujte neočekivano!

 

https://dacomh.wordpress.com/2016/06/14/како-преживјети-крах-дуге-везе/

Vesnu Zakonović Arežinu sam otkrila u “Čitalištu lepote i slobode”, počela da čitam njene tekstove na blogu kevazakon.com i oduševila se stilom, duhovitim i mangupskim u isti mah. Potpuno neodoljivo! Posebno me je kupila svojom pričom Konačno rešenje slagalice. Smejala sam se do suza, vrlo aktuelna tema i sjajno ispričana priča.

 

http://kevazakon.com/konacno-resenje-slagalice/

 

Za kraj vam nudim Bogdana Stefanovića i njegov čuveni blog blogdan.rs. Svi tekstovi su mu veoma čitani i iako su mišljenja o njima podeljena, mislim da je sjajan. Kod njega nema mnogo tupljenja, što na um, to na drum, kratko, koncizno i pravo u metu. Pa kome se svidi, svidi, kome ne, neka produži dalje. Od mnogobrojnih tekstova, izdvojila sam jedan 5 laži o ljubavi koje su vam podvalili kao istinu, koji govori o ljubavi, kako je vide drugi ljudi i kako oni, ali i ljubav, utiču na nas. A posebno kako utiču oni koji u sebi ljubavi nemaju. Uživajte uz Blogdana!

http://blogdan.rs/2016/05/30/5-lazi-o-ljubavi-koje-su-vam-podvalili-kao-istinu/

Nadam se da će vam se dopasti bar upola onoliko koliko su meni! 🙂

4 thoughts on “Čitajte ih, ljudi

Leave a Reply

