Doktor za bore

Ovih dana nešto me je boleo zub. Da se razumemo, dobra sam sa zubarkom, nego se porodila, a ja računam da ću, ako budem čekala da joj dete stasa, ostati krezava. Moram nešto da smislim.

Bazajući po kraju, ugledam novu zubarsku ordinaciju na čijim vratima stoji papir: “Plombe na akciji”. Uđem da vidim o čemu se radi i dočeka me blago usplahireni mlad čovek u belom mantilu, nadam se zubar. Nemam pojma što je usplahiren kad neće sesti u stolicu. Dečko ima problema sa padežima, jedva da koji ubode, al’ razmisljam, nije to toliko važno. Ako je bežao sa časova srpskog, valjda nije sa stručnih predmeta. Intuicija me nešto opominje, ali crta stipse iz mog karaktera preteže i ja odlučujem da sednem.

Kaže da može da mi sredi problem, ali ne radi bez anestezije. Dobro je, mislim ja, izgleda da raspoznaje gradivo. Dok se sklonio da se spremi za rad, iza njega mi se ukaže desetak uramljenih diploma na zidu. Au, impresivno! Čitam ja i sve se više hladim. Ovaj ovde se bavi akupunkturom, homeopatijom, podmlađivanjem lica, a takođe je i mikrotalasni rezonantni terapeut, ma šta to značilo! Intuicija mi vrišti: “Nađi mu diplomu Stomatološkog fakulteta!!!” Evo i nje! U sredini, jeste da je u pitanju fakultet u unutrašnjosti, al’ Bože moj, ne može čovek u životu baš sve da ima… Nego, brine me ono podmlađivanje lica, nemoj da ovaj nešto pomeša, pa mi umesto anestezije da botoks! Jebo te, imaću vilicu kao King Kong!!!

Poče čovek da radi. Držasmo se nekako prvih sat vremena. Bila sam mirna, majke mi. Al’ kad mu je drugi put ispala plomba koju je trebalo da mi stavi, pripišalo mi se strašno, valjda od nerviranja. Pitam ja njega da l’ mogu u WC, on mi sav srećan dozvoli. Što je ovom laknulo, pitam se ja, neće valjda da pobegne iz ordinacije dok nisam tu! Kad se vratim, nađem ga da telefonira, priča sa kolegom oko moje plombe. Au, valjda ću ja izaći odavde normalna.

Završismo nekako i to. Kad sam ustala, mislila sam da ću biti najsrećnija na svetu kad mu vidim leđa. Isprati me čovek do ulice, valjda da bude siguran da neću da vrištim kad izađem. Naletimo na jednog mog drugara i ja mu, da napravim fazon, kažem: “Ej, evo imam super doktora!” A zubar će na to: “Neka, imam ja dosta pacijenata!”

Au! E, tako ti i treba, Jelena, budalo, kad juriš akcije i tretiraš sopstvene zube kao toalet papir. Nazdravlje!

2 thoughts on “Doktor za bore

Leave a Reply

